Jak działa pracownia?
Pracownia funkcjonuje wyłącznie w systemie zamówień, dlatego w celu skorzystania z naszych usług, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego, po którym możemy umówić się na spotkanie w naszej siedzibie w Krakowie. W przypadku większych realizacji polecamy spotkanie osobiste aby ustalić wszelkie szczegóły na żywo. Przy mniejszych realizacjach możemy pozostać przy kontakcie mailowym lub telefonicznym.
Gdzie znajduje się pracownia?
Działamy na terenie Krakowa i najbliższych okolic. Pracownia zlokalizowana jest przy ulicy Potoczek 17 w Krakowie. Pracownia nie jest otwarta w określonych godzinach i żeby się z nami spotkać lub odebrać zamówienie należy wcześniej się umówić.
Jak złożyć zamówienie?
Preferowaną formą składania zamówień jest droga mailowa. Dzięki temu mogą Państwo dokładnie opisać swoje potrzeby i dołączyć na przykład zdjęcia, które mają być inspiracją. Można też skorzystać z formularza kontaktowego. Zapraszam również do kontaktu telefonicznego. Podczas rozmowy chętnie udzielę wszelkich informacji. Zachęcam też do zapoznania się z informacjami na tej stronie – znajdą tu Państwo odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Na ile wcześniej należy złożyć zamówienie?
Czas realizacji wynosi przeważnie od jednego do siedmiu dni roboczych. Jeżeli chcieliby Państwo złożyć zamówienie w okresie dużego zapotrzebowania na kwiaty (np. Dzień Kobiet, Walentynki, Dzień Matki) oraz gdy życzą Państwo sobie konkretnych gatunków i odmian kwiatów to najlepiej zgłosić się do nas przynajmniej tydzień przed terminem odbioru. W przypadku większych zamówień – na przykład dekoracji sali, kościoła itp. – prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności terminu. O ile to możliwe, staramy się spełnić życzenia klienta, nawet w przypadku zamówień złożonych na ostatnią chwilę.
Czy jest możliwa dostawa zamówienia?
Możemy dostarczyć zamówione kwiaty pod wskazany adres na terenie Krakowa. Termin i godzina dostawy oraz jej koszt ustalany jest indywidualnie w zależności od odległości oraz daty.
Czy oferujecie abonament kwiatowy?
Tak, oferujemy abonament kwiatowy na dowolny okres czasu. Dostarczamy wtedy co tydzień świeże kwiaty prosto do Twojego domu lub biura.
Czy mogę wybrać dowolne kwiaty na dekorację lub bukiet?
W pierwszej kolejności oczywiście staramy się dopasować do preferencji klientów, jednak nie wszystkie kwiaty są dostępne od ręki. Niektóre muszą być zamówione znacznie wcześniej, a inne mogą by niedostępne w danym okresie roku lub jeżeli będą dostępne, ich cena może być bardzo wysoka. Zawsze doradzamy najlepsze możliwe rozwiązania biorąc pod uwagę preferencje, budżet, kolorystykę oraz trwałość roślin. Zachęcamy też do korzystania z sezonowości kwiatów.
Czy dostępny jest katalog bukietów lub wieńców, lub innych kompozycji okolicznościowych?
Nie posiadamy ogólnego katalogu, ponieważ wszystkie kompozycje są wykonywane indywidualnie i dopasowane do potrzeb klienta – budżetu, preferowanego stylu, kolorystyki, kwiatów itd. Staramy się, aby każda realizacja była niepowtarzalna. Poza tym pracujemy na żywym materiale, którego wygląd może się różnić w zależności od dostawy lub pory roku. Przykładowe nasze dekoracje można zobaczyć na stronie www oraz w naszych mediach społecznościowych.
Czy można zamówić dekorację na podstawie zdjęcia?
Tak, zdjęcia są zawsze mile widziane i służą jako inspiracja. Pomagają nam lepiej zrozumieć Państwa upodobania i preferencje. Jednak w związku z tym, że pracujemy na żywym materiale, a zdjęcia nie do końca oddają rzeczywisty wygląd kwiatów i pracy, finalny wygląd dekoracji może się różnić od tego, co widać na zdjęciu.
Czy jest potrzebna zaliczka?
Tak, zarówno w przypadku zamówień ślubnych, jak i pozostałych proszę o wcześniejszą wpłatę zadatku. Jego wysokość jest ustalana indywidualnie.
Czy posiadamy ogólną ofertę na dekoracje ślubne?
Nie posiadamy ogólnej oferty. Zawsze przygotowujemy indywidualne propozycje dla każdej z Par biorąc pod uwagę: termin uroczystości, miejsce wykonania usługi, preferencje dotyczące kwiatów, roślin, kolorystyki oraz budżetu.
Kiedy dostanę ofertę dekoracji ślubnej?
Staramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. W okresie od kwietnia do października jesteśmy bardziej zajęci, a w dniach od środy do niedzieli realizujemy zlecenia ślubne. Dlatego w sezonie ślubnym na ofertę trzeba poczekać nawet do dwóch tygodni i sporządzamy je zawsze z początkiem tygodnia. W pilnych sprawach najlepszą metodą kontaktu jest telefon.
Jak zarezerwować termin dekoracji ślubnej, eventowej lub komunijnej?
W jednym terminie jesteśmy w stanie wykonać ograniczoną ilość zleceń, dlatego rezerwacja terminu wymaga spisania umowy na wykonanie dekoracji.
Czy w naszej pracowni obowiązuje minimum logistyczne?
Nie. Zrealizujemy każde zlecenie.
Czy można zmienić umowę po jej podpisaniu?
W terminie do dwóch tygodni przed realizacją zlecenia istnieje możliwość zmiany zapisów w umowie. Rozumiemy, że podpisując umowę z dużym wyprzedzeniem nie jest znana do końca liczba gości, a inne warunki również mogą ulec zmianie. Prosimy jednak o przemyślane składanie zamówień, ponieważ podpisując umowę rezerwujemy swój czas (ograniczając tym samym możliwość realizacji innych zleceń).
Jak wygląda kwestia odbioru bukietów, wianków i innych dekoracji osobistych?
Najczęściej umawiamy się w pracowni w dniu imprezy w godzinach porannych. Jesteśmy jednak elastyczni i możemy ustalić odbiór na dowolną godzinę, a także zawieźć dekoracje na salę lub do kościoła, który dekorujemy. Dekoracje są zawsze pakowane i odpowiednio zabezpieczone do transportu.
Ile kosztuje bukiet ślubny (lub inne dekoracje)?
Zawsze dokonujemy indywidualnej wyceny. Na koszt bukietu wpływa: termin, rodzaj kwiatów, ilość kwiatów w bukiecie. Zazwyczaj cena bukietu ślubnego wynosi od 260 zł do 600 zł.
Czy bukiet ślubny jest droższy od okolicznościowego?
Tak. Bukiet ślubny jest zazwyczaj droższy ponieważ czas jego wykonania jest znacznie dłuższy. Ponadto bukiet ten jest wykonany z kwiatów zamówionych specjalnie pod potrzeby panny młodej. Dodatkowo kwiaty te są selekcjonowane, to znaczy wybieramy te najlepsze z zamówionych. Kwiaty poddawane są też zabiegom pielęgnacyjnym, które mają przedłużyć ich trwałość – są traktowane profesjonalnymi preparatami. Dzięki temu mamy pewność, że zrobiliśmy wszystko, aby w tym najważniejszym dniu bukiet spełnił Państwa oczekiwania.
Jak wygląda dekoracja kościoła, sali weselnej, bankietowej i podobnych przestrzeni w praktyce?
Dekoracje w większości wykonujemy w pracowni i przywozimy na miejsce o ustalonej wcześniej godzinie. Rozstawiamy je zgodnie z ustaleniami i dopracowujemy na miejscu jeżeli jest taka potrzeba – szczególnie w przypadku dużych instalacji typu ścianka za parą młodą, dekoracje wiszące. Nasza praca nie wymaga Państwa zaangażowania ani obecności. Istnieje też możliwość wykonania przez nas kompozycji, które Państwo samodzielnie odbiorą o umówionej godzinie z naszej pracowni.
Co się dzieje z dekoracjami po zakończeniu przyjęcia, wesela, eventu?
Następnego dnia o umówionej godzinie odbieramy wypożyczone elementy i demontujemy dekoracje oraz wszelkie konstrukcje. Wszystkie kwiaty, które pozostaną po uroczystości należą do Państwa i mogą je Państwo zabrać. W innym wypadku zajmiemy się wywozem, segregacją i kompostowaniem kwiatów. Istnieje również możliwość samodzielnego zwrotu wszystkich wypożyczonych elementów dekoracji do naszej pracowni (świeczników, wazonów, buteleczek, lampionów, ścianek itp.).
Mamy nadzieję, że powyższe informacje pomogły Państwu w uzyskaniu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt, chętnie na nie odpowiemy.